Rabu, September 19, 2007

Apple 'Mecca'

Mcm selalu check e-mail dlm gmail aku. So ada la emel fwd ni. Aku mmg jarang terima emel fwd. Namun emel ni dtg dari one of my best fren, tajuk dia "Memang Melampau". Jadi aku pon baca la.. agak terkejut la baca, n mmg satu penghinaan la ke atas islam.. hehe tapi aku jenis bkn mudah percaya sangat ngan fwd-fwd emel ni. So apa yg aku dpt katakan emel tu bohong je xde bar dlm tu, n tu apple stores 24/7 jek dan binaan dia bkn bentuk mcm kaabah tu. Tu gambar masa tgh pasang kaca je. Jadinya, kalau anda ade terima emel seumpama ini, tak yah la forward ok :) already busted keh3.. Buktinya lihat kat link nih :

2 ulasan:

Hawa Azman berkata...

err... sape ye yg antar emel tuh?Sungguh la tidak IT.. kekekkeh

reezwan berkata...

entah la ye, siapa la tu :p tapi rasanya bdk IT gak keh3