Ahad, Mac 16, 2008

Tag : 5 laman web yg sering dilawati

Tag oleh : Truckster

Laman web yang sering aku lawati :

1) Gmail
- Ni la primary email aku, kenapa aku suka gmail? sbb ia mudah, pantas dibuka, mempunyai ciri-ciri pengawalan spam yg tinggi. Mempunyai function chat, so boleh guna utk chat..hehe

2) Cimbclicks dan Maybank2u
- Haha nama pon e-banking, tentulah digunakan utk mengurus kewangan aku. Terutamanya dalam pembayaran bil, pembelian barang atas talian dan yang terpenting sekali check gaji dah masuk ke x.

3) Tomshardware, Anandtech, theinquirer.net
- Aku ni hantu gadget, suka amik tau gadget terbaru dan juga perkakasan terbaru dunia komputer yg terkini. Amik tau je bkn nak beli pon kwang2...

4)Utusan malaysia, Harakahdaily.net & tranungkite
- Aku tetap membaca utusan malaysia, terutama untuk mengetahui isu-isu semasa terkini, tetapi propaganda kerajaan akan aku tapis sebijak2nya melalui pembacaan berita alternatif seperti harakah.

5)Friendster
- Akhir sekali, aku bukak friendster terutama bukak profile seseorang yg start dengan huruf T hehe...tapi friendster ni xde la selalu aku bukak.

Tiada ulasan: